Receiving reclamation

Množstevní rozdíly a záměna zboží


Reklamace týkající se objemu dodávky zboží (tj. množstevní rozdíly, záměna zboží, atp.) budou přijímány příslušným referentem prodejního oddělení, který vaší objednávku vyřizuje a to nejdéle den po doručení zásilky.

Kontakt: sapho@sapho.cz

Kvalitativní závady


Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány pouze písemnou formou v rámci příslušné záruční lhůty po předložení dokladu o nákupu nebo řádně vyplněného záručního listu. 

Postup reklamace při výjezdu technika nebo zasláním zpět poštou

Pro podání reklamace prosíme o vyplnění a zaslání reklamačního protokolu:  REKLAMAČNÍ PROTOKOL

    • Při vyplnění reklamačního protokolu věnujte zvýšenou pozornost popisu závady, co nejpřesnější popis urychlí reklamaci.

Postup při reklamaci: osobní  předání na pobočce Ovčáry

    • Osobní převzetí na pobočce Ovčáry
    • Okamžitá výměna nebo oprava s přímou konzultací reklamačního technika (v rámci pracovní doby)
    • Přijmutí reklamace s přidělením reklamačního čísla a vyřízení v rámci řádné záruční lhůty.

Firma UBC s.r.o. neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud dopravu sama nezajišťuje. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.  Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal při převzetí zásilky neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

email: reklamace@ubc-group.cz