Uplatnění reklamace

Při naší výrobě používáme nejkvalitnější materiály, využíváme ty nejlepší technologie, a i přes veškerou kontrolu při výrobě a přejímání zboží se bohužel může stát, že na výrobku vznikne vada. Vnímáme vážnost každé reklamace, a proto se náš tým odborných pracovníků snaží navrhnout co nejideálnější řešení a tyto situace vyřešit v co nejkratším možném termínu.​​​

Jak postupovat při nahlášení reklamace?

Pokud jste náš partner nebo registrovaný zákazník, využijte prosím možnost vytvoření reklamace přes přihlášení v portále B2B nebo skrze přihlašovací údaje do reklamačního systému: Reklamace UBC s.r.o. 

Pokud s námi řešíte reklamaci poprvé, můžete využít následující možnosti:

  • Reklamace online
    Pro nejrychlejší a nejpohodlnější vyřízení Vaší reklamace stačí vyplnit formulář v našem reklamačním systému:

    www.reklamace.sapho.cz

  • Přinesu osobně
    Reklamaci můžete nahlásit přímo na naší pobočce v Ovčárech. Vezměte si s sebou reklamované zboží v originálním obalu a doklad o zaplacení.

UBC s.r.o.
Logistické centrum Ovčáry
Průmyslová zóna Ovčáry u Kolína
Ovčáry 322
280 02 Ovčáry