Reklamace týkající se objemu dodávky zboží (tj. množstevní rozdíly, záměna zboží, atp.) budou přijímány příslušným referentem prodejního oddělení, který vaší objednávku vyřizuje a to nejdéle den po doručení zásilky.
Kontakt: sapho@sapho.cz
Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány pouze písemnou formou v rámci příslušné záruční lhůty po předložení dokladu o nákupu nebo řádně vyplněného záručního listu.
Pro podání reklamace prosíme o vyplnění a zaslání reklamačního protokolu: REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma UBC s.r.o. neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud dopravu sama nezajišťuje. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal při převzetí zásilky neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
email: reklamace@ubc-group.cz