Co nejdříve prosím kontaktujte prodejní oddělení na emailu sapho@sapho.cz. Zboží změníme, nebo stornujeme celou objednávku a budete moci učinit novou.
Změna z platby dobírkou na platbu převodem předem - kontaktujte nás co nejrychleji před vyřízením objednávky na sapho@sapho.cz.
Dopravu lze změnit z naší přepravy na osobní odběr. Kontaktujte nás na sapho@sapho.cz.
Z osobního odběru můžete změnit na přepravu. Kontaktujte nás na sapho@sapho.cz.
Vzhledem k povaze přepravovaného zboží již máme zkušenosti, jakým způsobem lze nejkvalitněji zboží odeslat. Termín lze ve většině případů dohodnout. Pokud Vám nevyhovuje potvrzený termín, kontaktujte nás, prosím, na email sapho@sapho.cz.
Máte-li přání navýšit či snížit objednané počty kusů, stačí nás kontaktovat na emailu sapho@sapho.cz. Pokud se nejedná o produkt objednaný na míru, provedeme okamžitou změnu. U obkladů, dlažeb a některých produktů upozorňujeme, že do nákupního košíku se vkládá násobek celých balení.
Cena dopravy je závislá na druhu objednaného zboží, jeho hmotnosti a rozměrech.
U zboží do hmotnosti 50 kg je možné zvolit přepravu kurýrní službou PPL.
Pokud se jedná o křehké nebo rozměrnější produkty, je možné využít přepravu SAPHO.
Ceny dopravného naleznete zde.
Doprava zdarma je nabízena automaticky při nákupu zboží v hodnotě nad 2.420 Kč.
Zboží, které jste si objednali na našem e-shopu, si můžete osobně vyzvednout na našich provozovnách v Ovčárech nebo v Příbrami (dlažby, obklady), a to na základě obdržení Potvrzení o dostupnosti zboží na provozovně.
V sobotu je otevřeno koupelnové studio v Líbeznicích. Otevírací hodiny naleznete zde.
Platit kartou můžete jak při osobním odběru zboží, tak při doručení zboží přepravní společností (platí pro ČR).
Jsme stabilní společnost a nákup u nás je bez rizika. Zboží zakoupené přímo na našem e-shopu můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete zde.
Formulář ke stažení
V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, nebo jeví známky poškození, je možné zboží reklamovat. Postup naleznete zde.
Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek Reklamačního řádu.
Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.